Κρατήστε με ενήμερο για τα The Growth Hacking Awards 2025

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Growth Hacking Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Ειρήνη Σαμαντά

Jury President Growth Hacking Awards 2024
Καθηγήτρια, Διεθνές Μάρκετινγκ Στρατηγικής Ανάπτυξης Ηλεκτρονικών Επιχειρηματικών Σχέσεων Βιομηχανικών Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Αγαπητοί Συμμετέχοντες,

Με χαρά και περηφάνια σας καλωσορίζω στα Growth Hacking Awards στην Ελλάδα. Οι Έλληνες είναι γνωστοί για τη δημιουργικότητά τους και την ικανότητά τους να βρίσκουν πρωτοποριακές λύσεις για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Τα Growth Hacking Awards έρχονται να αναδείξουν αυτήν την εκπληκτική ικανότητα και να επιβραβεύσουν την καινοτομία και την αφοσίωσή σας στον τομέα του marketing.

O στόχος του Growth Hacking είναι να δημιουργεί ένα συναρπαστικό μοντέλο διασταύρωσης του μάρκετινγκ και του ψηφιακού κόσμου. Το μάρκετινγκ την σημερινή εποχή καθοδηγείται από καταναλωτές οι οποίοι δεν είναι πλέον παθητικοί στη σχέση τους με τα εμπορικά σήματα, την τεχνολογία και τα δεδομένα. Το Growth Hacking εξελίσσει την ικανότητα και την κουλτούρα των πρακτικών μάρκετινγκ υποστηριζόμενη από την πιο ανατρεπτική βιομηχανία στον κόσμο, την βιομηχανία λογισμικού. Είναι πάνω από όλα ένας τρόπος σκέψης και ο Growth Hacker είναι ένα πρόσωπο με προσανατολισμό την ανάπτυξη.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το έργο που πραγματοποιείτε καθημερινά και αυτός ο θεσμός αναδεικνύει αυτήν τη σπουδαία προσπάθεια και δίνει τη δυνατότητα στην ελληνική και διεθνή κοινότητα να γνωρίσει και να εκτιμήσει τις επιτυχημένες και καινοτόμες πρακτικές που αναπτύσσονται εδώ.

Θέλω να συγχαρώ θερμά κάθε συμμετέχοντα για την προσπάθειά του και να ευχαριστήσω την κριτική επιτροπή για την επιλογή των νικητών. Με τη στήριξή σας, θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε την αριστεία και τη δημιουργικότητα στον χώρο του marketing στην Ελλάδα και πέραν αυτής. Ας συνεργαστούμε για να ανακαλύψουμε τις καλύτερες πρακτικές και να ενισχύσουμε περαιτέρω τον κλάδο.

Με εκτίμηση,

Ειρήνη Σαμαντά, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Growth Hacking Awards

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

theodoratos

Σταύρος Θεοδωράτος

Digital Acquisition, Martech & Business Intelligence Director, Public Group
Kameas-1

Θανάσης Καμέας

e-commerce expert, CEO & Founder της Plushost
kapellos

Γιώργος Καπέλλος

George Kapellos, Global Brand Lead, ECARX
karalivanos

Κωνσταντίνος Καραλίβανος

Head of Digital & Growth, SHOPFLIX
kordopitoilas

Κωνσταντίνος Κορδοπίτουλας

CEO SkyTelecom | Entrepreneur | Growth Hacking Strategist | Angel Investor
lalatsis

Χάρης Λαλάτσης

Founder & Market analyst ierax analytix
lianos

Αποστόλης Λιανός

Head of SEO at ON.marketing
mhliarakh

Ιωάννα Μηλιαράκη

Digital Experience Specialist (MarTech), Vodafone Greece
moulos

Θεόδωρος Μουλός

CEO, Growthrocks
sigalos_

Δημήτρης Σιγαλός

Development Director, Global Link
spuropoulos

Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος

E-Commerce Commercial Marketing Manager, Kao Corporation UK
stamatiou

Κωνσταντίνος Σταματίου

Head of Digital Marketing at Sfakianakis Group
stavroulis

Θεοφάνης Σταυρούλης

E-Commerce Manager at Pharmacy295
sfarna

Αγγελική Σφαρνά

Head of Digital Marketing,
Edenred Greece
tzavella

Παναγιώτα Τζαβέλλα

Marketing Communication Strategist
foundis

Ιωάννης Φούντης

Head of Growth at Real Natures Food and Amaze S.A.
harisis

Θωμάς Χαρίσης

Digital Strategy Director, Massion Digital (Midfield Interactive Group)

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Growth Hacking Awards 2024

“Το growth hacking δεν είναι απλά μια τεχνική, αλλά μια στρατηγική αναγκαιότητα. Είναι η τέχνη της πλοήγησης σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Δεν έχει να κάνει με εντυπωσιακές καμπάνιες ή μεμονωμένα hacks, αλλά στη δημιουργία ενός βιώσιμου πλεονεκτήματος μέσω της εφαρμογής ενεργειών που προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και επιστήμες. Το σύγχρονο ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον έχει ανάγκη από επαγγελματίες που είναι ικανοί να φορέσουν πολλά διαφορετικά καπέλα. Οι growth hackers συνδυάζουν άψογα το marketing με το engineering, την ψυχολογία του χρήστη με την ανάλυση δεδομένων. Μιλούν τη γλώσσα του virality, κατανοώντας πώς να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας και προώθησης για να προωθήσουν την ανάπτυξη. Είναι πολύ σημαντικό που υπάρχει πλέον ένας θεσμός που έχει ως στόχο να αναδείξει και να ανταμείψει αυτές τις πρακτικές και τις ομάδες που τις υλοποιούν.”

Σταύρος Θεοδωράτος, Digital Acquisition, Martech & Business Intelligence Director, Public Group
“Ζούμε σε μια εποχή όπου οι παραδοσιακοί κανόνες της ενημέρωσης, πληροφόρησης και διαφήμισης έχουν ανατραπεί. Στον δυναμικό αυτό κόσμο, κάθε brand, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τα διαθέσιμα εργαλεία και πλατφόρμες, ανταγωνιζόμενο επί ίσοις όροις τους κολοσσούς του κλάδου. Όπως σε κάθε αρένα, ο μονομάχος που γνωρίζει τα κατάλληλα ‘tricks’ και δεν διστάζει να ρισκάρει, μπορεί να πετύχει σπουδαία πράγματα. Η στρατηγική ‘High risk, high reward’ είναι κλειδί για την επιτυχία, και τα βραβεία αυτά επιδιώκουν να τιμήσουν τα brands που τόλμησαν να ακολουθήσουν αυτόν τον δρόμο. Ταυτόχρονα, τονίζουν τη σημασία της διαρκούς προσαρμογής και της μάθησης από τις προκλήσεις, καθώς και την ανάγκη για δημιουργικότητα και αυθεντικότητα.”

Χάρης Λαλάτσης, Founder & Market Analyst, ierax
“I am incredibly grateful for the opportunity to be part of the judging committee for the Growth Hacking awards ‘24. It is truly inspiring to witness the innovative growth marketing practices developed in Greece that help organisations grow faster and become established in their industry. By recognising and honouring these accomplishments, I believe we can further elevate Greece’s reputation as a global hub for exemplary marketing practices.”

George Kapellos, Global Brand Lead @ ECARX
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι μέρος της κριτικής επιτροπής των Growth Hacking Awards ‘24 και ανυπομονώ να δω και να μάθω από τις καινοτομίες των φετινών συμμετεχόντων! Let’s ignite growth together!”

#GrowthHacking #Innovation #AwardSeason

Κωσταντίνος Σπυρόπουλος, E-Commerce Commercial Marketing Manager, Kao Corporation UK
“Με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχω ως μέλος της κριτικής επιτροπής στα The Growth Hacking Awards ’24 και περιμένω ανυπόμονα να δω τα καινοτόμα Growth Hacking tactics που εφάρμοσαν οι υποψήφιοι στην ανάπτυξη των project τους.”

Παναγιώτα Τζαβέλλα, Marketing Communication Strategist
“Το growth hacking σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing απαιτεί agility, πειραματισμό και ανάλυση δεδομένων. Η έρευνα αποτελεί κλειδί για την επιτυχία αυτής της στρατηγικής, καθώς μελετά τις ανάγκες των πελατών εντοπίζοντας κενά και τμηματοποιώντας την αγορά αξιολογεί εναλλακτικές προσεγγίσεις και βελτιστοποιεί το marketing mix. Με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχω στην κριτική επιτροπή , ως εκπρόσωπος του ΣΕΔΕΑ.”

Δημήτρης Σιγαλός, Development Director, Global Link

“Growth hacking demands an experimental mindset, blending creativity with a data-centric approach. It’s about the relentless pursuit of new techniques and refining processes, all aimed at achieving measurable results. By combining innovative marketing, data-driven insights, and advanced technology, growth hacking strives for quick and lasting growth. At its core, it’s about continuous adaptation and learning. I’m very happy to be part of this committee and looking forward to seeing the brilliant work of this year’s participants. “

Αγγελική Σφαρνά, Head of Digital Marketing, Edenred Greece

“Το growth hacking διαφέρει από το παραδοσιακό μάρκετινγκ επικεντρώνοντας στην ευελιξία, το πειραματισμό και τη χρήση ψηφιακών πλατφορμών για την επίτευξη μετρήσιμης ανάπτυξης. Οι growth hackers επικεντρώνονται στην ανάλυση δεδομένων, τα social media και τα τεχνολογικά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση κάθε πτυχής του επιχειρηματικού κύκλου, στοχεύοντας στην επίτευξη ιικότητας και κλιμακωσιμότητας. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί μια νοοτροπία η οποία είναι καθοδηγούμενη από δεδομένα, επικεντρωμένη στον πελάτη αδιάκοπα καινοτόμα, αναζητώντας συνεχώς τους πιο αποδοτικούς τρόπους για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Με την προτεραιότητα σε τακτικές υψηλής επίδρασης και χαμηλού κόστους, το growth hacking επιτρέπει στις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στις startups, να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό τους για ανάπτυξη με ελάχιστα έξοδα, μετατρέποντας κάθε πτυχή της επιχείρησης σε μια ευκαιρία για επιτάχυνση της ανάπτυξης. “

Κωνσταντίνος Κορδοπίτουλας, CEO SkyTelecomGR | Entrepreneur | Growth Hacking Strategist | Angel Investor

Ειρήνη Σαμαντά

Καθηγήτρια, Διεθνές Μάρκετινγκ Στρατηγικής Ανάπτυξης Ηλεκτρονικών Επιχειρηματικών Σχέσεων Βιομηχανικών Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Aναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, e-marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ είναι κύρια Επιβλέπουσα διδακτορικών διατριβών, μέλος τριμελών επιτροπών εκπόνησης διδακτορικής διατριβής και διπλωματικών εργασιών σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Είναι μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο όπου διδάσκει Μάρκετινγκ και Μέλος ΣΕΠ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Έχει συμμετάσχει στα αρκετά ερευνητικά προγράμματα τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή. Είναι Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) στο Γνωστικό Πεδίο του Μάρκετινγκ , του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της Έρευνας Αγοράς καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ) των υποψηφίων για τα μαθήματα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ. Οι ερευνητικές της εργασίες, σε 58 άρθρα, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε 56 διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες και έχει την επιστημονική επιμέλεια τριών ξενόγλωσσων συγγραμάτων. Έχει διατελέσει Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global 2014, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων.

Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management

Έχει διοργανώσει αρκετές ημερίδες με την συμμετοχή γνωστών επιχειρηματιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα πλαίσια του master class series υπό την αιγίδα του ΕΒΕΠ . Είναι Strategic Associate στο Κέντρο ¨Έρευνας & Εκπαίδευσης “Στρατηγικής Ηγεσίας & Ψηφιακού Μετασχηματισμού” (iLEADS) στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Σταύρος Θεοδωράτος

Digital Acquisition, Martech & Business Intelligence Director, Public Group
Ο Σταύρος Θεοδωράτος κατέχει το ρόλο του Digital Acquisition, MarTech & Business Intelligence Director για το Public Group, τον κορυφαίο Omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο. Η 10ετής εμπειρία του στο digital marketing και το eCommerce, παράλληλα με το ακαδημαϊκό υπόβαθρό του στο Computing Engineering και το Management Science & Technology, ενισχύει την ικανότητά του να γεφυρώνει την τεχνολογία με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το marketing στον ψηφιακό κόσμο. Με ιδιαίτερη έμφαση στο Performance Marketing, το AdTech και το MarTech, οδηγεί τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τα επίπεδα πωλήσεων στο διαδίκτυο με ταυτόχρονη βελτίωση του ROI. Έχει επιδείξει σημαντικό έργο στην αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη ομάδων σε fast business acceleration projects, ενώ στο επαγγελματικό του ταξίδι, ήταν μέλος της ηγετικής ομάδας που πέτυχε μια από τις πιο αξιοσημείωτες εξαγορές εταιρειών στον κλάδο του Retail.

Θανάσης Καμέας

e-commerce expert, CEO & Founder της Plushost

Ο Θανάσης Καμέας είναι e-commerce expert, βοηθάει εμπόρους να μην χάνουν χρήματα από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα και τους καθοδηγεί να στήσουν και να αναπτύξουν επιτυχημένα την επιχείρησή τους στο e-commerce.

Είναι Founder και CEO της Plushost, του πιο εξειδικευμένου hard core e-commerce agency στην Ελλάδα, με ομάδα 38 έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών που καλύπτει όλο το φάσμα υπηρεσιών development, marketing, στρατηγικής και συμβουλευτικής στο e-commerce και ήδη μετράει 25 χρόνια λειτουργίας.

Μέχρι σήμερα, μέσω της εταιρείας του, έχει παραδώσει περισσότερα από 780 e-shops (τα περισσότερα από κάθε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα) και συγκαταλέγεται ανάμεσα στους τρεις επιχειρηματίες που εισήλθαν πρώτοι στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχει αναλάβει για να καθοδηγήσει για λογαριασμό των πελατών του έχουν αποσπάσει περισσότερα από 170 βραβεία στους μεγαλύτερους διαγωνισμούς e-commerce στην Ελλάδα.

Γιώργος Καπέλλος

George Kapellos, Global Brand Lead, ECARX
George Kapellos is an accomplished Growth and Marketing specialist with extensive international experience spanning over 18 years. Throughout his career, he has successfully held positions in multinational organisations, start-ups, and agencies. George’s skill set primarily focuses on brand marketing and he brings a wealth of expertise gained from his roles at Vodafone Global, Huawei Western Europe, and Shell Global at global and regional levels. His main area of expertise lies in helping startups and scale-ups by building their brands, driving commercial partnerships, and effectively launching products. George is well-versed in overseeing the entire marketing campaign lifecycle, from concept development to execution, spanning both physical and digital platforms. With a broad professional background, he has lived and worked in various locations such as London, New York, Greece, and Abu Dhabi. George possesses a genuine passion for immersing himself in new cultures and languages. So, don’t be surprised if he surprises you by greeting you in your local language during your next video call!

Κωνσταντίνος Καραλίβανος

Head of Digital & Growth, SHOPFLIX

Results and Data driven professional with a proven track record of driving growth in the digital landscape.

Currently, as the Head of Digital & Growth at SHOPFLIX, I have a crucial role in steering company’s growth trajectory by overseeing and implementing strategies that attract, engage, and retain customers.

Developing and executing data-driven initiatives that optimize the customer lifecycle, from acquisition to retention.

As the Head of Marketing for 3 years at PRICEFOX, an Insurtech start-up backed by Antenna Digital Ventures & Samlino Group, I was responsible for launching and scaling from zero all the digital marketing channels establishing market presence and revenue growth.

Solid academic background combining Engineering, Business and Data Science. I hold a MEng in Civil Engineering from National Technical University of Athens, MS in International Business & Management from ALBA Graduate Business School and MS in Business Analytics & Big Data from IE Business School.

Χάρης Λαλάτσης

Founder & Market analyst ierax analytix

Ο Χάρης Λαλάτσης ασχολείται με την έρευνα αγοράς τα τελευταία 15 χρόνια. Συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα και από το 2019 έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία έρευνας και ανάλυσης, ierax analytix (https://ierax.gr), που εξειδικεύεται στις ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες. Είναι Tedx speaker, υπεύθυνος εκπαίδευσης και έρευνας στο Marketing Club Greece, διδάσκει Business Decision Making και είναι μέντορας σε διάφορους incubators στην Ελλάδα.

Αποστόλης Λιανός

Head of SEO at ON.marketing
Apostolis leads the SEO department at ON.marketing. His experience focuses on SEO, Growth Marketing, eCommerce, and tech startups. In his leisure time, he enjoys stand-up comedy, Premier League, and chess.

Ιωάννα Μηλιαράκη

Digital Experience Specialist (MartTech), Vodafone Greece

Ioanna Miliaraki is a digital professional with 8 years of experience in digital marketing strategy and customer experience, mainly in e-commerce and telecoms.

Currently, as a Digital Experience Specialist at Vodafone Greece, Ioanna is focused on:

– Implementing personalized targeting techniques through A/B testing and customized campaigns.

– Analyzing journey funnels and traffic feedback to extract actionable insights (Adobe Analytics, Hotjar etc).

– Optimizing user experiences for acquisition and base growth.

Before that, Ioanna had positions in digital marketing and social media within the fashion e-commerce sector and digital agencies.

Her educational background includes a BSc in Political Science and Public Administration from NKUA, an MSc in Management Consulting from AUEB, and a Seminar Diploma in Global Economy and Servitization from SDA Bocconi School of Management in Milan.

Δημήτρης Σιγαλός

Development Director, Global Link

Ο Δημήτρης Σιγαλός είναι Development Director στην Global Link. Εργάζεται στην έρευνα αγοράς/ customer insights τα τελευταία 8 χρόνια με προϋπηρεσία σε καταξιωμένες εταιρείες του χώρου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έχει διεξάγει ως project manager έργα σε διαφορετικούς κλάδους όπως FMCG, retail, pharma, τεχνολογία και κοινωνικοπολιτικά θέματα, εφαρμόζοντας πρωτοποριακά ερευνητικά εργαλεία ενώ έχει συντονίσει διεθνείς έρευνες καλύπτοντας Ευρώπη, Ασία, Βόρεια και Νότια Αμερική.

Κωσταντίνος Σπυρόπουλος

E-Commerce Commercial Marketing Manager, Kao Corporation UK
Experienced marketing & commercial strategy executive driving transformative growth in FMCG & premium beauty universe. Currently spearheading e-commerce transformation at Kao Corporation UK, excelling in B2C & B2B full-funnel marketing campaigns. A strategic visionary, Konstantinos crafts high-ROI plans, forms strategic partnerships, and navigates touchpoints with data-driven precision. Passionate about growth hacking, he brings energy and expertise to elevate brands in dynamic markets.

Παναγιώτα Τζαβέλλα

Marketing Communication Strategist
Η Παναγιώτα Τζαβέλλα απασχολείται στον χώρο του Marketing & Communication για περισσότερα από 15 χρόνια και διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο Brand development. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τον στρατηγικό σχεδιασμό B2C & B2B campaigns σε εταιρείες τεχνολογίας.

John Foundis

Head of Growth at Real Natures Food and Amaze S.A.
Ο Γιάννης Φούντης διαθέτει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στο digital marketing και εξειδίκευση στο Growth Hacking τα τελευταία 6+. Με πολύπλευρη πορεία από agencies, digital media έως inhouse projects σε διάφορα industries, έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ως Growth hacker, κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσεων από online media, Performance, SEO, Automations , Content και πολύ out-of-the-box στρατηγικές. Επιπλέον, λόγω της σφαιρικής του γνώσης, γνωρίζει άψογα την 360° επικοινωνία. Είναι ιδρυτής του FaShionFReaks και του Content Marketing Backyard, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει διδάξει Digital Marketing σε αναγνωρισμένα κολλέγια όπως τον ΑΚΤΟ και την Hellenic American Union. Η αγάπη και το πάθος του για την τεχνολογία τον οδήγησαν να διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία το Startup Europe Week Athens για δύο συνεχόμενες χρονιές. Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands όπως H&M, Diesel, Septona, Costa Navarino, Lidl, adidas και πολλά άλλα. Επιπλέον, έχει κατέχει κρίσιμες θέσεις σε εταιρείες όπως η Owiwi, η Mscomm, η Growthrocks, η Fortune Greece, η Amaze S.A, η Real Natures Food και πολλές άλλες. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται περισσότερο με SaaS και νέες τεχνολογίες όπως Fintech, Blockchain, AI και Metaverse. Έχει επίσης μιλήσει ως καλεσμένος σε αρκετές ομιλίες όπως SEW, Startup Safari, Google Techstars, Demium και πολλές άλλες.

Θωμάς Χαρίσης

Digital Strategy Director, Massion Digital (Midfield Interactive Group)

As a Digital Strategy Director at Massion Digital (Canada), I lead and implement omni-channel digital marketing strategies that align with the specific KPIs and business goals of our international clients. With over 14 years of experience in digital marketing, data analytics, business intelligence, and digital transformation, I have a 360-degree view of the digital landscape and the ability to leverage data and technology to optimize performance and ROI.

I am also a Product Growth Director at Irida Labs, where I coordinate the corporate and product marketing strategies for PerCV.ai, an AI-powered computer vision platform. I manage relationships with international partners, media, and contractors, and oversee digital marketing activities across various channels and platforms. I am passionate about helping companies and startups accelerate their growth through digital marketing technology and innovation. I embrace new challenges, problem-solving, and learning opportunities, and I strive to contribute to the success of the teams and businesses I collaborate with.