Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωμα Συμμετοχής

Στα Growth Hacking Awards μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, κοινωνικές επιχειρήσεις, δημόσιοι φορείς / οργανισμοί, φορείς / οργανισμοί της τοπικής αυτοδιοίκησης, επαγγελματικοί φορείς, φυσικά πρόσωπα και η Ακαδημαϊκή Κοινότητα.

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αφορούν ενέργειες και προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία 2 χρόνια.

Οι υποψήφιες εταιρείες θα πρέπει να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Ωστόσο δεν αποτελεί κώλυμα η ύπαρξη πελατολογίου εκτός συνόρων.

Ο διαχωρισμός σε team size (0-10, 11-50, 50+) γίνεται βάσει των ατόμων που βρίσκονται σε σταθερή μισθοδοσία από την εταιρεία, χωρίς να περιλαμβάνονται οι εξωτερικοί συνεργάτες.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μία Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Διευκρινίζεται ότι η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν υποχρεούται να προβαίνει σε έλεγχο της αλήθειας, ορθότητας και της ακρίβειας των στοιχείων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες, ωστόσο η Boussias Events έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή/και να αποκλείσει ή/και να μην βραβεύσει μια υποψηφιότητα αν υποπέσει στην αντίληψή της ή αν υπάρχουν ενδείξεις ότι τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί είναι ψευδή ή ανακριβή, ή αν έχουν αποσιωπηθεί ουσιώδη στοιχεία στην υποβληθείσα υποψηφιότητα. Αντίστοιχα, εφόσον τους ζητηθεί, θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν όσα αναφέρονται στον φάκελο της υποψηφιότητας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.

Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές, πολιτικές, οικονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.

Οι νικητές της διοργάνωσης μπορούν να αναφέρονται στη διάκρισή τους (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δελτία τύπου, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα) χρησιμοποιώντας τον τίτλο της διάκρισης ως αυτός έχει απονεμηθεί (αυτολεξεί) από την Εταιρεία, ενώ απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε παραλλαγή του τίτλου (ακόμη και η μετάφρασή του από την ελληνική στην αγγλική γλώσσα και το αντίστροφο), εκτός αν συναινέσει προς τούτο ρητώς και εγγράφως η Εταιρεία, της Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί σε συμμετέχοντες της διοργάνωσης ή σε οιονδήποτε τρίτο, σε περίπτωση μη συμμόρφωσής σας με το ανωτέρω.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος. Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.

Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Δια της υποβολής υποψηφιότητας, οι συμμετέχοντες στη διοργάνωση αναγνωρίζουν ρητώς και ανεπιφύλακτα ότι οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής δεν αμφισβητούνται και ότι δεν γίνονται δεκτές και δεν εξετάζονται ενστάσεις για την επαναξιολόγηση των υποψηφιοτήτων. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσής τους, της Διοργανώτριας Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οποιαδήποτε ζημία

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλλετε υποψηφιότητα, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  • Να επισκεφτείτε το website των βραβείων, να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα πραγματοποιηθεί η πληρωμή με έναν από τους παρακάτω μεθόδους πληρωμής:
    1. Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Stripe)
    2. Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των The Growth Hacking Awards. (Απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης https://www.thegrowthhackingawards.gr/bank-transfer-receipt/)

Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο [email protected]

Ζητούμενα Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:

1. Τίτλος υποψηφιότητας

Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία #1

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας #1, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events). Κάθε εταιρεία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη των κορυφαίων της χρονιάς: 7 πόντους για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.

3. Ποιο κορυφαίο βραβείο επιθυμείτε να διεκδικήσει η συμμετέχουσα εταιρεία #1;

Επιλέξτε μία από τις παρακάτω μεγάλες διακρίσεις την οποία επιθυμείτε να διεκδικήσει η συμμετέχουσα εταιρεία #1 (Most Awarded Growth Marketing Agency ή Most Awarded Growth In-house Marketing Team) με τη συγκεκριμένη υποψηφιότητα.

4. Συμμετέχουσα εταιρεία #2 (προαιρετικά)

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας #2, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events). Κάθε εταιρεία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη των κορυφαίων της χρονιάς: 7 πόντους για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.

5. Ποιο κορυφαίο βραβείο επιθυμείτε να διεκδικήσει η συμμετέχουσα εταιρεία #2 (προαιρετικά)

Επιλέξτε μία από τις παρακάτω μεγάλες διακρίσεις την οποία επιθυμείτε να διεκδικήσει η συμμετέχουσα εταιρεία #2 (Most Awarded Growth Marketing Agency ή Most Awarded Growth In-house Marketing Team) με τη συγκεκριμένη υποψηφιότητα.

6. Άλλοι δημιουργοί / Συντελεστές (προαιρετικά)

Παρακαλούμε να αναφέρετε ποιοι είναι οι συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας (π.χ. συνεργάτες, σύμβουλοι, μελετητές, άλλοι συντελεστές).

7. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας

Παρακαλούμε, τόσο στο κείμενο όσο και στο δημιουργικό υλικό, να μην γίνεται αναφορά στη συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας. Αντί της επωνυμίας, χρησιμοποιήστε τη λέξη “AGENCY”.

7.1 Client Brief (έως 200 λέξεις)
Ποιο ήταν το ζητούμενο του πελάτη και η πρόσκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Ποια insights αξιοποιήσατε;

7.2 Στρατηγική & Καινοτομία (έως 250 λέξεις)
Ποιος ήταν ο στόχος σας για την πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Οι στόχοι θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, ξεκάθαροι και μετρήσιμοι. Ποια λύση προκρίνατε και ποια ήταν τα στοιχειά καινοτομίας που αυτή́ εμπεριείχε; Περιγράψτε τη δημιουργική σας ιδέα.

7.3 Υλοποίηση & Αποτελεσματικότητα (έως 250 λέξεις)
Ποια ήταν τα αποτελέσματα που πετύχατε σε αντιστοιχία με τους στόχους που έχετε δηλώσει, αλλά και σε σύγκριση με αντίστοιχες ενέργειες της αγοράς; Για ποιους λογούς θεωρείτε ότι αξίζει να βραβευθεί η υποψηφιότητά σας στη συγκεκριμένη κατηγορία; Θα εκτιμηθούν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία που μπορείτε να παραθέσετε σε σχέση με το αποτέλεσμα που επετεύχθη.

7.4 Ειδικά ζητούμενα (έως 300 λέξεις)
Για τις κατηγορίες βράβευσης της Ενότητας 3 (Best Growth Marketing Performance per Tactic & Process) οι υποψηφιότητες απαιτείται να παρουσιάσουν τα ειδικά ζητούμενα, όπως περιγράφονται παρακάτω ανά κατηγορία:

3.1 Best Actionable Reporting Composed

  • Βασικά KPIs τα οποία αναλύονται, π.χ. CPA, Orders, Cost of ads
  • Βασικά κανάλια τα οποία αναλύονται, π.χ. Google ads, Facebook ads, Παραγγελίες / Συναλλαγές, Google Search Console
  • Συχνότητα ενημέρωσης δεδομένων, π.χ. Realtime, Once per day, Once per week, Other Screenshot of some reporting dashboards

3.2 Best Approach in SEO efforts & Results (Increasing Rankings / Domain Authority)SEO efforts

  • Αριθμός keywords που σας ενδιαφέρουν που βρίσκονται στην 1η σελίδα της Google στη χώρα που σας ενδιαφέρει
  • Τι ενέργειες κάνατε για να αυξηθούν τα ranking σας;

Increasing Rankings:

  • Keywords τα οποία παρακολουθείτε
  • Χώρες που παρακολουθείτε
  • Average ranking στα keywords που παρακολουθείτε πριν από ένα χρόνο
  • Average ranking στα keywords που παρακολουθείτε σήμερα
  • Αυξήσατε τα keywords που παρακολουθείτε στη διάρκεια του χρόνου;
  • Τι ενέργειες κάνατε για να αυξηθούν τα ranking σας;

Increasing Domain Authority:

  • Domain Authotity (DA) που είχε το site πριν από έναν χρόνο
  • Domain Authotity (DA) που έχει το site σήμερα
  • Τι ενέργειες κάνατε για να αυξηθεί το Domain Authority;

3.4 Best Inbound Funnel Performance

  • Από ποια κανάλια έρχεται το μεγαλύτερο traffic στην ιστοσελίδα σας (π.χ. quora, facebook groups, partner’s site, κ.λπ.);
  • Ποιο είναι το time-on-site στην ιστοσελίδα σας; Έχει αυξηθεί στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου;
  • Ποιο είναι το end-to-end conversion rate στην ιστοσελίδα σας;
  • Πόσα βήματα περιλαμβάνει το funnel από visitor σε πελάτη;

3.5 Best Implemented Product-Market-Fit

  • Ποιο είναι το link του προϊόντος / της υπηρεσίας;
  • Υπήρχε η συγκεκριμένη κατηγορία ή δημιουργήθηκε από την αρχή;
  • Ποιο ήταν το κριτήριο που έκρινε την ύπαρξη του PMFit; Ποιος δείκτης σάς έδειξε ότι το προϊόν ταιριάζει στους πελάτες που απευθύνεται;
  • Για πόσο χρονικό διάστημα ήσασταν σε διαδικασία εύρεσης του PM-Fit;

3.6 Best Integrated Growth Campaign Executed Engineer-as-marketing Campaign

  • Ποιο είναι το link του εργαλείο που φτιάξατε για engineer-as-marketing; Δεν μιλάμε για το βασικό μας προϊόν, αλλά για ένα δευτερογενές προϊόν ειδικού σκοπού, όπως π.χ. ένα αυτοτελές εργαλείο, quiz, calculators, κ.λπ.
  • Τι traffic και πόσο viral έγινε το συγκεκριμένο εργαλείο / λύση;

Messaging Testing

  • Για πόσο καιρό δοκιμάζατε μηνύματα;
  • Πόσα μηνύματα δοκιμάσατε και από ποια κανάλια;
  • Είχατε διαφορετικές landing pages ανά κανάλι;
  • Ποιο ήταν το κόστος της κάθε δοκιμής (experiment) στα paid μέσα;
  • Ποια ήταν η διαφορά (ποσοστιαία) στο winning variant;

3.7 Best Outreach Campaign

  • Ποιο κανάλι χρησιμοποιήθηκε για το outreach (π.χ. τηλέφωνο, email, linkedin);
  • Ποια ήταν η διαδικασία του prospecting, που βρήκατε το κοινό που θα στοχεύατε για την καμπάνια (π.χ. scrapping, linkedin sales navigator, existing users, εταιρεία prospecting);
  • Πόσα σημεία επαφής περιλάμβανε η καμπάνια (π.χ. μία αρχική επικοινωνία και τέσσερα follow-ups);
  • Ποιο ήταν το ποσοστό conversion σε SQL (Sales Qualified Leads) της καμπάνιας;

3.8 Best Pre-launch Campaign

  • Ποια ήταν η σελίδα του pre-launch;
  • Ποιο ήταν το concept του pre-launch και γιατί κάποιος θα έμπαινε στο prelauch;
  • Μέσα από ποια κανάλια μπορούσε ο χρήστης να ενημερώσει τους φίλους του για το pre-launch (εφόσον υπήρχε τέτοια δυνατότητα);
  • Για πόσο διάστημα έτρεξε το pre-launch;
  • Υπήρχε follow-up κατά τη διάρκεια του pre-launch;
  • Ποιο ήταν το αποτέλεσμα το pre-launch σε αριθμό leads;
  • Πόσοι από τους pre-launch users έκαναν convert στο launch;

3.9 Best Product-led-growth Strategy

  • Για ποιο προϊόν ακολουθήσατε στρατηγική product-led;
  • Ήταν mobile app ή web app;
  • Ποιο ήταν το markstack που χρησιμοποιήσατε;
  • Πόσο καιρό κράτησε η υλοποίηση μέχρι την έκδοση 0.1 του προϊόντος;
  • Με ποιο κριτήριο προσθέτετε features έκτοτε;

3.10 Best Performance in Turning Around a Business

  • Ποιο κομμάτι της επιχείρησης χρειαζόταν επαναξιολόγηση (product, monetization, revenue streams, cost structure);
  • Ποιες ήταν οι ενέργειες που κάνατε;
  • Ποιο ήταν το αποτέλεσμα συγκριτικά με την προηγούμενη κατάσταση;

8. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;

Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.

9. Media-ready synopsis (έως 100 λέξεις)

Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί σε περίπτωση βράβευσής σας ενδεικτικά:

  1. στην ιστοσελίδα των βραβείων
  2. στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media
  3. στα Social Media της Boussias Media
  4. στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κ.λπ.
  5. στην εκφώνηση του βραβείου κατά την τελετή απονομής.

Συντάξτε την περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό ύφος. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και τα συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικούδιαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

10. Media – ready image (έως 1 αρχείο jpg, έως 5 ΜΒ, landscape, min 75 dpi, 1920×1080)

Προσθέστε media – ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βραβευθεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν το κατάλληλο!

11. Links (προαιρετικά)

Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links σχετικά με την υποψηφιότητά σας.

12. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)

Για μια ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότητάς σας, συνοδεύστε το κείμενό σας με φωτογραφίες.

13. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf), εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

14. Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom or Facebook Video)

Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (https:// www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo. com/12345678)

Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων

Κριτική Επιτροπή
Τα υποψήφια έργα θα αξιολογηθούν από μία κριτική επιτροπή με ποικιλόμορφη σύνθεση διακεκριμένων ακαδημαϊκών και έμπειρων επαγγελματιών με πολυετή εξειδίκευση τον τομέα Growth Hacking / Growth Marketing. Η ενδελεχής γνώση για τις τάσεις και την εξέλιξη του κλάδου, η πρακτική εμπειρία και η εξοικείωση των μελών της επιτροπής, υπό την καθοδήγηση της Προέδρου μας Δρ. Σαμαντά Ειρήνης, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντριας του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, διασφαλίζει την αναγνώριση της αριστείας και της καινοτομίας στο δυναμικό πεδίο αυτής της σύγχρονης επιχειρηματικής κουλτούρας μέσω ενός εξονυχιστικού και αμερόληπτου διαδικαστικού ελέγχου.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας, ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος τη μελέτη και την αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελεσμάτων.

Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζονται τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις των άλλων.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα ή τον όμιλο εταιρειών όπου οι ίδιοι εργάζονται
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/ συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία / όμιλος στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.

Επισημαίνεται ότι τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής επεξεργάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις υποβληθείσες υποψηφιότητες αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που τους έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Διοργάνωσης και απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε χρήση των στοιχείων αυτών από τους κριτές για ίδιον όφελος ή για οποιονδήποτε άλλον σκοπό που δεν σχετίζεται άμεσα με το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και την ανάδειξη των νικητών της Διοργάνωσης.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Κάθε συμμετοχή θα αξιολογηθεί από πολλαπλά Μέλη της Κριτικής Επιτροπής, τα οποία θα βαθμολογήσουν (από το 0 έως το 100) με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

Εφαρμογή Growth Hacking (30% βαρύτητα)
Τεχνικές δεξιότητες, επάρκεια και αφοσίωση σε πρακτικές Growth Hacking, λαμβάνεται υπόψη η σχέση των σχετικών πρωτοβουλιών / εργαλείων / πρακτικών / υπηρεσιών στο growth performance.

Καινοτομία & Δημιουργικότητα (30% βαρύτητα)
Καινοτόμες ιδέες και πρωτοτυπία έργου / μεθόδου / υπηρεσίας (σε εθνικό ή/και διεθνές επίπεδο), λαμβάνονται υπόψη οποιεσδήποτε μοναδικές στρατηγικές ή διαδικασίες έχουν εφαρμοσθεί κατά την υλοποίηση του project.

Αποτελεσματικότητα (40% βαρύτητα)
Οφέλη για την εταιρεία / τον οργανισμό / το brand (π.χ. πελάτες, κοινότητα, κ.λπ.), λαμβάνονται υπόψη βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα, το engagement και τη συνολική απόδοση της επιχείρησης / του brand, αλλά και η επιδραστικότητα στην κοινωνία.

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από τo 0 – 100 με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις και τα σχόλια των κριτών είναι ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.
  • Οι κατηγορίες που έχουν μεμονωμένες υποψηφιότητες ενδέχεται να συγχωνευτούν με άλλες κατηγορίες κατόπιν απόφασης Προέδρου και σίγουρα πριν από τη βαθμολόγησή τους. Εφόσον κάποια κατηγορία δεν δύναται να συγχωνευθεί, τότε αξιολογείται στο επίπεδο της ενότητας μαζί με άλλες μεμονωμένες υποψηφιότητες που δεν έχουν συγχωνευθεί και κρίνονται βάσει του μέσου όρου των βαθμολογιών της συγκεκριμένης ενότητας.

Η Αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί τέλος Απριλίου.

Κόστος Υποψηφιότητας

Από 1-2 υποψηφιότητες: 385€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 3-5 υποψηφιότητες: 297€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 6-9 υποψηφιότητες: 269€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 10-20 υποψηφιότητες: 253€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 21 υποψηφιότητες και άνω: 231€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων / Απονομή Βραβείων

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων / απονομή των βραβείων θα λάβει χώρα το 2ο δεκαήμερο του Οκτωβρίου. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ημερομηνία και την ανακοίνωση / απονομή των βραβείων θα λάβετε με την ενημέρωση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων.

Σε περίπτωση που διοργανωθεί εκδήλωση απονομής, δικαιούστε μια (1) δωρεάν συμμετοχή για να παραλάβετε το βραβείο. Η δωρεάν συμμετοχή αφορά κάθε συμμετέχουσα εταιρεία (ΑΦΜ), ανεξαρτήτως αριθμού υποψηφιοτήτων που υπέβαλε ή εταιρειών που αναφέρονται σε αυτές.

Διευκρινίζεται ότι η επιλογή ανάμεσα στη διοργάνωση τελετής απονομής ή στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εναπόκειται στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια της BOUSSIAS, η οποία θα αποφασίζει κατά περίπτωση (λαμβάνοντας υπόψη και τις εκάστοτε υγειονομικές, πολιτικές και οικονομικές συνθήκες). Οι συμμετέχοντες ουδεμία αξίωση θα έχουν κατά της BOUSSIAS και η BOUSSIAS ουδεμία ευθύνη θα φέρει σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί τελετή απονομής των βραβείων.

Venue

Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί τελετή για την απονομή των βραβείων, το Venue θα ανακοινωθεί με την ενημέρωση των αποτελεσμάτων από την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων. Ο χώρος της εκδήλωσης επιλέγεται κατ’ απόλυτο διακριτική ευχέρεια της Διοργανώτριας Εταιρείας, η οποία δικαιούται να αλλάξει το venue και την ημερομηνία τελετής οποτεδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο.

Ασφάλεια Συμμετοχής

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η Διοργανώτρια Εταιρεία τηρεί όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.