Κρατήστε με ενήμερο για τα The Growth Hacking Awards 2025

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Best Growth Marketing Performance per Industry

Αναζητάμε, ανά κλάδο, όσους κατάφεραν, μέσα από τη σωστή ανάλυση του κοινού στόχευσης, τις δημιουργικές ιδέες και την κατάλληλη προσέγγιση προς το κοινό αυτό, να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, να προωθήσουν προϊόντα/ υπηρεσίες με τον πιο αποδοτικό τρόπο χρησιμοποιώντας τακτικές Growth Hacking (AI Machine Learning εφαρμοσμένο σε e-commerce sites, subscription boxes, marketplaces, consulting / advising / coaching services, κ.λπ.).

1.1 Best Growth Marketing Performance in Automotive
1.2 Best Growth Marketing Performance in BFSI (Banking, Financial, and Insurance)
1.3 Best Growth Marketing Performance in Food & Beverages
1.4 Best Growth Marketing Performance in Health, Wellness, Personal, and Home Care
1.5 Best Growth Marketing Performance in Hospitality & QSR
1.6 Best Growth Marketing Performance in Retail
1.7 Best Growth Marketing Performance in Telecommunications
1.8 Best Growth Marketing Performance in Transportation
1.9 Best Growth Marketing Performance in Travel & Tourism
1.10 Other*

2. Best Growth Marketing Performance per Domain

Αναζητάμε τις εξαιρετικές πρωτοβουλίες growth hacking ανά συγκεκριμένο τομέα, τις προσπάθειες που κατάφεραν να οδηγήσουν σε μετρήσιμη επιτυχία και επίδραση ανά τομέα, ανεξάρτητα από τον κλάδο βιομηχανίας στον οποίον ανήκουν.

2.1 Growth Marketing Performance in e-Commerce
Αναζητάμε τα πιο αποδοτικά e-commerce (προϊόντων ή υπηρεσιών), τα οποία κατάφεραν να εξασφαλίσουν άριστη επικοινωνία με το κοινό τους και σημαντική απόδοση σε ανάπτυξη και πωλήσεις. Στρατηγικές και τακτικές, τις καλύτερες της αγοράς, που κατάφεραν να δημιουργούν επαναλαμβανόμενες συνδρομές (Subscription Boxes), αλλά και να προσελκύουν το ενδιαφέρον νέων συνδρομών, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό με τα κατάλληλα προϊόντα.

2.2 Best Growth Marketing Performance in Services (B2B & InfoProducts)
Αναζητάμε υπηρεσίες και προϊόντα, όπως ticket Educational Services, ticket Coaching Services, PBXs, που σε επίπεδο B2B βοήθησαν επιχειρήσεις και οργανισμούς να πετύχουν τους στόχους τους με αποτέλεσμα την ανάπτυξη και των δύο πλευρών, καθώς και τα InfoProducts (B2C/B2B Digital products, webinars, ebooks, Academies, κ.λπ.) με την πιο επιτυχημένη στόχευση κοινού σε οποιαδήποτε κατηγορία (consulting, coaching, mentoring).

2.3 Best Growth Marketing Performance in SaaS
Αναζητάμε οποιασδήποτε μορφής SaaS υπηρεσίες (pure SaaS, zero-touch, concierge onboarding SaaS) που προβλήθηκαν στο αντίστοιχο κοινό στόχευσης μέσα από τα διάφορα κανάλια με τις πιο αποδοτικές στρατηγικές. Στην κατηγορία συμμετέχουν εταιρείες που, μέσω επιτυχημένης ανάλυσης των δεδομένων, οδηγήθηκαν στις σωστές αποφάσεις για τη δημιουργία υπηρεσίας το κοινό στόχευσης της οποίας ανταποκρίθηκε με εντυπωσιακό τρόπο.

2.4 Other*
Σ’ αυτήν την κατηγορία εντάσσεται η πρακτική που δεν ανταποκρίνεται σε κάποια από τις προηγούμενες κατηγορίες βράβευσης.

3. Best Growth Marketing Performance per Tactic & Process

Αναζητάμε project με εξαιρετικές επιδόσεις που οφείλονται στην εφαρμογή συγκεκριμένων τακτικών και μεθόδων growth marketing. Επιβραβεύουμε την καινοτομία στην αποτελεσματική εφαρμογή τέτοιων μεθόδων και την υλοποίηση πρωτότυπων ιδεών.

3.1 Best Actionable Reporting Composed
Αναζητάμε το καλύτερο Actionable Report, όπου περιγράφονται οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν με τρόπο που: α. να είναι κατανοητός και β. να εμπνέει το κοινό στο οποίο απευθύνεται για Q&As.

3.2 Best Approach in SEO efforts & Results (Increasing Rankings / Domain Authority)
Αναδεικνύουμε τις προσπάθειες που έχουν αυξήσει με αποτελεσματικό τρόπο την αξιοπιστία και την ορατότητα ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης και τις αποδοτικότερες προσπάθειες SEO, που οδήγησαν σε υψηλές θέσεις σε: μηχανές αναζήτησης, πλατφόρμες video, marketplaces, κοινότητες ενδιαφέροντος των στοχευμένων χρηστών. Οι συμμετοχές θα πρέπει να παρουσιάζουν πώς μέσω κατάλληλων ενεργειών επέτυχαν υψηλά rankings συνεισφέροντας τελικά στην συνολική επιτυχία της διαδικτυακής παρουσίας του brand.

3.3 Distinguished Referral Program [NEW]
Αναζητάμε και επιβραβεύουμε την αριστεία στον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής referral που οδήγησαν στην εξασφάλιση νεών πελατών. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να παρουσιάσουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τη στρατηγική σκέψη τους. Η τακτική υλοποίησης referral program, όχι μόνο ανταμείβει τους πελάτες, αλλά διαμορφώνει επίσης μία έντονη αίσθηση κοινότητας και πιστότητας, ενώ συνάμα προωθεί το brand.

3.4 Best Inbound Funnel Performance
Αναζητάμε όσους κατάφεραν να βρίσκονται εκεί που υπάρχουν και εκφράζονται οι δυνητικοί πελάτες τους, και με κατάλληλη επικοινωνία και σωστή χρήση εργαλείων έχτισαν αυτοματοποιημένες διαδικασίες που οδήγησαν στην επίτευξη των τιθέμενων στόχων.

3.5 Best Implemented Product-market-fit
Αναδεικνύουμε την εξαιρετική εκτέλεση τακτικής και την ευστοχία μεταξύ ενός προϊόντος και της αγοράς στόχευσης. Αναζητάμε τις εταιρείες που αναγνώρισαν και ανταποκρίθηκαν στις συγκεκριμένες ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των πελατών τους, κατανόησαν το ανταγωνιστικό περιβάλλον και τη δυναμική της αγοράς.

3.6 Best Integrated Growth Campaign
Αναδεικνύουμε προσπάθειες που χαρακτηρίζονται από ύψιστη καινοτομία σε δύο κρίσιμους τομείς: Executed Engineer-as-marketing Campaign και Messaging Testing. Οι κορυφαίοι θα έχουν καταφέρει την αλληλεπίδραση των προϊόντων/υπηρεσιών ή του περιεχομένου τους με το στοχευμένο κοινό και/ή έχουν εξασφαλίσει μέσω μηνύματος την πλήρη και αρμονική επικοινωνία του brand με τους πελάτες αναδεικνύοντας την αξία των προϊόντων/υπηρεσιών του.

3.7 Best Outreach Campaign
Αναζητάμε καμπάνιες κατά την προώθηση των οποίων χρησιμοποιήθηκαν τα κατάλληλα κανάλια βάσει του κοινού στόχευσης, σωστή επικοινωνία με influential figures και εταιρείες που έχουν στενή σχέση με το συγκεκριμένο κοινό και η σωστή τακτική, έχοντας ως αποτέλεσμα την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κοινού και τη δημιουργία leads.

3.8 Best Pre-launch Campaign
Αναζητάμε καμπάνιες που κατάφεραν να δημιουργήσουν έντονο ενδιαφέρον για το εν λόγω προϊόν/υπηρεσία στο κοινό στόχευσης πριν καν το launch/δημιουργία του προϊόντος/υπηρεσίας. Οι συμμετέχοντες καλούνται να παρουσιάσουν την αρχική ιδέα, την εκτέλεση, καθώς και τον τρόπο που κοινοποιήθηκε στο κοινό στόχευσης για το project και έχαιρε μεγάλης ανταπόκρισης.

3.9 Best Product-led-growth Strategy
Αναζητάμε εξαιρετικές στρατηγικές που θέτουν ως προτεραιότητα την καινοτομία και την εξέλιξη του προϊόντος και διαμορφώνονται μέσα από προσεγγίσεις που επικεντρώνονται στον χρήστη. Θα αναδειχθούν εταιρείες που έχουν αξιοποιήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα τους ως κινητήρια δύναμη για την απόκτηση, διατήρηση και διεύρυνση του κοινού τους.

3.10 Best Performance in Turning Around a Business
Αναδεικνύουμε όσους με εξαιρετική στρατηγική κατάφεραν να μετασχηματίσουν μία κατάσταση μέσα από διεξοδική ανάλυση των δεδομένων, προσαρμοστικότητα και αναγνώριση των αστοχιών ενός προϊόντος / μίας υπηρεσίας. Οι ενέργειές τους έφεραν ως αποτέλεσμα την επιτυχημένη αντιμετώπιση των προκλήσεων και την εναρμόνιση του προϊόντος / της υπηρεσίας με τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών.

3.11 Best Performing Single Growth-hack
Αναζητάμε τα Single Growth-hacks που εφαρμόστηκαν και κατάφεραν μεμιάς να εξασφαλίσουν σημαντική αλληλεπίδραση του προϊόντος / της υπηρεσίας με το κοινό στόχευσης. Οι συμμετέχοντες καλούνται να παρουσιάσουν τους τρόπους με τους οποίους κατάφεραν να ταράξουν το σύστημα και να επιτύχουν.

3.12 Real “BUZZ” Guerrilla Marketing Campaign [NEW]
Αναζητάμε τις καλύτερες Guerrilla Marketing καμπάνιες, που έκαναν θόρυβο και έμειναν χαραγμένες στη μνήμη του κοινού κάνοντας εντύπωση. Οι συμμετοχές θα αξιολογηθούν με βάση τα χαρακτηριστικά: δημιουργικότητα, εφευρετικότητα, έκπληξη, χαμηλό κόστος. Οι καμπάνιες που θα ξεχωρίσουν θα έχουν καταφέρει να ταράξουν τα νερά και να σπάσουν τις συνηθισμένες νόρμες του κλασικού marketing.

3.13 Successful Expansion into New Markets [NEW]
Επιβραβεύονται οι πρωτοβουλίες growth hacking που κατάφεραν να «ξεκλειδώσουν» νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και οδήγησαν στη διεύρυνση σε νέες αγορές. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να παρουσιάσουν τους τρόπους με τους οποίους έφεραν σημαντικά αποτελέσματα (έρευνα αγοράς, τοπικές καμπάνιες marketing, strategic partnerships, προσαρμογή στις πολιτισμικές/κοινωνικές εξελίξεις και στο νομικό πλαίσιο), καθώς και μετρήσιμα αποτελέσματα (increased market share, revenue growth).

3.14 Building a Loyal Customer Community (Community Management) [NEW]
Αναζητάμε τις πιο αποτελεσματικές ενέργειες growth marketing για τη δημιουργία και τη διαχείριση μιας αφοσιωμένης και πιστής κοινότητας πελατών. Οι συμμετοχές που θα ξεχωρίσουν θα πρέπει να παρουσιάζουν στρατηγικές ενέργειες για την ενθάρρυνση της σχέσης του brand / προϊόντος / της υπηρεσίας με το κοινό, της διάδρασης των πελατών και την παγίωση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με μετρήσιμα αποτελέσματα (increased customer retention, enhanced brand loyalty, active participation).

3.15 Other*
Σ’ αυτήν την κατηγορία εντάσσεται η πρακτική που δεν ανταποκρίνεται σε κάποια από τις προηγούμενες κατηγορίες βράβευσης.

* Other
Στην κατηγορία “Other” υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες, ανήκουν όμως σε κάποια ενότητα. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτές τις κατηγορίες ελέγχονται από την κριτική επιτροπή και ο πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές) κατηγορίες ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες, όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της κριτικής επιτροπής. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία “Other” δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή η κριτική επιτροπή.

Κορυφαία Βραβεία

Τα κορυφαία βραβεία δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμολογικά από τις βραβευμένες υποψηφιότητες.

Κάθε βραβείο συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

Platinum βραβείο: 10 βαθμοί
Gold βραβείο: 7 βαθμοί
Silver βραβείο: βαθμοί
Bronze βραβείο: 1 βαθμός

Most Awarded Growth Marketing Agency
Η διάκριση αυτή θα απονεμηθεί στο Agency που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το άθροισμα των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις Ενότητες.

Most Awarded Growth In-house Marketing Team
Η διάκριση αυτή θα απονεμηθεί στο Brand που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το άθροισμα των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις Ενότητες.

Platinum - Gold - Silver - Bronze Βραβεία

Από τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής αναδεικνύονται Platinum, Gold, Silver ή/και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Platinum: Η ύψιστη διάκριση για τις ενότητες 1 έως και 4 των βραβείων. Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη ενότητα.

Gold: Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από τον γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver: Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία.

Bronze: Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης, όπως αυτό ορίζεται από τον μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Για να δοθεί η τριπλή κατηγοριοποίηση Gold, Silver, Bronze θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις (4) υποψηφιότητες στην ίδια κατηγορία. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τότε η συγκεκριμένη κατηγορία συγχωνεύεται με άλλη μέσα στην ίδια ενότητα.

Όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία (βάσει του μέσου όρου, ο οποίος καθορίζεται από το σύνολο των βαθμολογιών σε όλες τις κατηγορίες αφού πρώτα ολοκληρωθεί η ψηφοφορία), η Κριτική Επιτροπή δύναται, κατ’ απόλυτο κρίση της, να αποφασίσει να απονείμει λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης.